Manažerská ekonomika /
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činno stech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investičn í a finanční činnost, nákup, výrob...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Synek, Miloslav, 1935- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2011
|
Vydání: | 5., aktualiz. a dopl. vyd |
Edice: | Expert
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Marketing hotelových služeb / předpoklady využití marketingu v hotelu. Marketingová strategie. Aktivizace marketingového mixu.
Autor: Kiráĺová, Alžbeta
Vydáno: (2002) -
Manažerská integrita /
Autor: Hroník, František, 1956-
Vydáno: (2008) -
Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
Autor: Bárta, Leoš
Vydáno: (2019) -
Obchodní podnikání : retail management /
Autor: Pražská, Lenka, a další
Vydáno: (1998) -
Ekonomické bajky pro studované i laiky : jak ekonomika roste a proč krachuje /
Autor: Schiff, Peter D., 1963-, a další
Vydáno: (2010)